Nikolinas

En titt i arkivet - Tokyo
Äntligen (och med betoning på äntligen) har jag tagit tag i att fixa alla bilderna från Japan. Med det menar jag att nu har jag buntat ihop mina egna bilder (de få jag tog) med mina medresenärers och det är nästan lite pinsamt hur lång tid det har tagit..
 
För er som inte har hängt med här så länge, kan jag berätta att resan till Japan gjordes i september förra året, alltså hela 4(?!?) månader sedan och jag har inte ordnat det sista med bilderna förrän nu. Ja, i många fall tar jag tag i saker på en gång så att de sedan är ur världen, men ibland, som i detta fall, skjuter jag på det så länge jag bara kan. Tyvärr är det inget drag hos mig själv jag är särskilt stolt över, men eftersom det sker relativt sällan så är det inte något jag (eller min omgivning) stör sig på särskilt mycket. Tur det!.
 
Vill ni läsa vad jag skrev om Japan i höstas kan ni göra det här, här och här. Det finns ytterligare några inlägg och ni hittar alla under kategorin resor och äventyr.
 
 
 
Givetvis kan jag inte sitta här och berätta om alla bilderna jag nu har organiserat i album från Japan, utan att bjuda på några smakprov. Så här ovanför har ni två stycken som jag verkligen gillar trots att de ser ganska alldagliga ut. Favoriten är givetvis den översta med sake-tunnorna, lite typiskt Japan om ni frågar mig ;-).
 
Nej nu tänkte jag börja ordna med middagen, magen kurrar så pass mycket nu att råttis har börjat reagera på "oljuden" haha. Hoppas ni får en fin kväll!.
Valeria

Tycker bilderna är otroligt härliga! Älskar redigeringen, allt ser så proffsigt ut. Har två kompisar som ska besöka japan snart och jag vill följa meeeed, tycker det är ett väldigt intressant ställe.

Svar: Åh tack så mycket! :D. Jag blir också avundsjuk när jag hör att dina kompisar ska åka till Japan, vill också åka tillbaka dit nu!. Hoppas du får en fin lördag :D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress