Nikolinas

Tokyo living
Nu när jag äntligen har börjat gå igenom bilderna från Japan så kommer en hel del dyka upp här den kommande veckan, bättre sent än aldrig eller hur. Nej men i ärlighetens namn blir jag så himla iriiterad på mig själv ibland, dessa bilder skulle jag egentligen ha gått igenom för ca 1 vecka sedan, men har skjutit upp det gång på gång utan orsak. Jag måste verkligen skärpa till mig och ta tag i saker på en gång istället för att skjuta upp det tills det blir kris och man istället får stressa som en galning och få magsår på köpet. Nej jag måste ta fram den disciplinerade sidan av mig igen.
 
Här under har ni i alla fall en bild som knäpptes en regnig dag i Tokyo, och även om regn i lagom mängder ändå är helt okej om ni frågar mig, så var det inte tal om lagom regn där inte. Nejdå, det verkligen öste ner och man kunde knappt se trottoaren framför sig, inte det roligaste när man dessuotm inte hade ordentliga regnkläder på sig..., det misstaget gör jag definitivt inte om. Så det var bara att ta sig hem snabbt och byta kläder innan kvällsträningen, man ska inte gråta över spillt regn ;).
 
 
Så här har ni en liten försmak av vad som komma skall!. Nu ska jag dock sluta drömma mig tillbaka till den resan och ta tag i frukosten istället, eller det blir nog snarare en brunch. Vi får se vad skafferiet har att erbjuda, men pannkakor med goda tillbehör hade ju inte suttit helt fel just nu. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress