Nikolinas

Tokyo-stories
Äntligen har jag fixat mina bilder från Japan!. Haha det är egentligen lite pinsamt hur lång tid det har tagit för mig att fixa detta då jag kom hem för över en månad sedan och faktumet är att det inte var så mycket bilder som jag trodde. Då har jag ändå inte ens börjat gå igenom alla bilderna från de resterande personerna från resan, som ligger på en gemensam sida.., ja det är tyvärr en av mina nagativa sidor, att jag skjuter upp vissa saker på tok för länge. Samtidigt så är jag den första att ta tag i saker också, konstigt det där att jag tar tag i vissa saker på direkten och andra saker skjuter jag upp så långt det går. 
 
Men tillbaka till Japan. Det går verkligen inte en enda dag utan att jag tänker tillbaka till resan och landet i sig, och jag saknar verkligen alltig och då menar jag verkligen allting, från maten till toaletterna... Ja det är verkligen ett fantastiskt land och varje gång jag kommer dit så är jag bara så himla lycklig, har ni någongång fått den känslan  när ni har rest?, för det är verkligen en helt otrolig känsla!. Drömmen skulle vara att få göra ett utbytesår där när jag väl börjar plugga, men det får framtiden utvisa ;).
 
 
 
Så här ovanför får ni två smakprov på vad som komma skall, tänkte berätta lite mer ingående om resan i ett senare inlägg, om det är något speciellt ni skulle vilja veta skriv gärna i kommentarerna. 
 
Den övre bilden togs kvällen innan vi skulle åka hem. Dagen hade spenderats på stan i jakt på souvenirer, som sedan avrundades med en sen lunch och promenad i Yoyogiparken. Planen var att besöka ett tempel som låg intill själva parken, men vi tappade bort oss lite påvägen och när vi väl kom fram hade de tyvärr redan hunnit stänga. Men det får bli nästa resa helt enkelt!. När vi sedan var påväg hem på kvällen så knäppte jag då av den övre bilden, tyckte att det var så himla fint med alla ljus överallt att jag var tvungen att föreviga ögonblicket!. Jag har för mig att vi då var i Harajuku (men jag kan ha fel..)
 
Den nedre bilden togs en dag i Shinjuku emellan träningspassen. Då det var ganska dåligt väder just den dagen så blev det mest fönstershopping i de olika butikerna, som sedan avrundades med lunch när regnet började ösa ner. Sedan fanns det inte så mycket tid kvar så det var bara att åka hem, packa träningsväskan och ge sig ut igen, och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt!.
 
Åh kan jag bara få åka tillbaka nu!.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress