Nikolinas

Veckans värsta dag och ingefärsshot
Om ni frågar mig så är onsdagen den värsta dagen på hela veckan. Det är oftast då som min energi brukar dippa som mest, kreativitetan är som bortblåst och jag bara är allmänt less på det mesta. Nej fy för onsdagar, jag får ta och ägna denna förmiddag åt att hitta något bot på denna onsdagströtthet, och jag lovar att dela med mig om jag kommer på något!.
 
Denna morgon var planen egentligen att jag skulle ta mig iväg och simma någon timme, men när jag vaknade kände jag bara nej och skjuter det då hellre till nästa vecka istället för att göra det halvdant. Så istället gick jag upp och kokade en stor kopp kaffe och några ägg till det och bänkade mig framför netflix, just nu varierar jag mellan O.J Simpson och Bates Motel (de har ÄNTLIGEN släppt en till säsong!) så kommer nog sitta bänkad i några timmar. Förhoppningsvis hinner min energi återvända under den tiden ;-).
 
 
 
Ja här ovanför har ni några bilder från min frukost, och i shotsglasen har jag min ingefärsshot som jag skrev om i det här inlägget. Har ni inte testat det receptet än så gör det nu vettja, ni kommer tacka mig sen!.
 
Nu väntar ett till avsnitt på netflix, ha en härlig morgon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress