Nikolinas

Summering v. 8
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Träna?. Haha skriver nästan samma sak här verje vecka, men det är ungefär de planerade som jag har gjort.
 
Som inte var planerat:
 Typ ingenting tyvärr.
 
Och något nytt jag gjorde:
 En hel del saker på träningen, men tyvärr ingenting som jag tänker förklara närmre här då jag inte tror att så många av er skulle hänga med.
 
 
Ett tips från veckan:
Att det är okej att ta det lugnt ibland om man känner att man behöver det. Man ska alltid lyssna på kroppen och inte fortsätta i samma tempo om kroppen säger ifrån.
 
Veckans orimliga:
 Att ännu en vecka har flugit förbi i raketfart!. Nu när våren och sommaren närmar sig så går dagarna/veckorna/månaderna så mycket snabbare att det är helt galet!.
 
Veckans otippade:
 Att vi fick snö igen. Eller egentligen är det kanske inte så otippat med tanke på att de fortfarande bara är februari. Men jag hade verkligen inte förväntat mig det så...
 
Maten jag lagade:
Det har varit otroligt många sallader av olika slag just denna vecka, men det kanske inte riktigt räknas som lagad mat. Om inte, så blev det en hel del vegetariska biffar och halloumi under veckan, det finns ju nästan inget bättre än dessa två om ni frågar mig!.
 
 
Veckans låt:
Skrev jag om i det här inlägget, så gå in och kika vettja :-)
 
Veckans känsla:
Trötthet, men en skön sådan. Har tränat nästan varje dag under denna vecka och nu är jag både trött och mör i hela kroppen, men det är en skön känsla och jag räknar med att kunna köra samma tempo hela nästa vecka också!.
 
Veckans betyg:
Det blir nog 3 av 5. För visst, det har varit en bra vecka, men den kunde ändå ha varit mycket bättre. Så jag får hålla tummarna för att v. 9 får bättre betyg i summeringen ;-).
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress