Nikolinas

Ny favorit - "Lover of the light"
Jag fick upp ögonen för ett nytt band för några dagar sedan när jag tittade på VH1. Eller ja, nytt och nytt band är det ändå inte då de har varit aktiva i ett antal år, men jag har inte tidigare hört någon låt från dem som jag har gillat, förrän nu det vill säga.
 
Hur som helst älskar jag att ha på någon musikkanal i bakgrunden medan jag pysslar med andra saker, man blir så himla mycket piggare och gladare av bra musik!. Så när jag kom över låten nedanför av Mumford & sons blev jag helt fast!, den är bara SÅ HIMLA BRA!. Hur har jag kunnat missa den.., ja, det är i alla fall aldrig försent att hitta ny musik. Så de senaste dagarna har jag suttit och lyssnat nonstop på deras album Babel och jag är helt fast. de är verkligen grymma!.
 
Här under har ni låten som jag blev helt fast för, visst är den bra!. (+ att musikvideon är riktigt bra, älskar att den har en story och inte bara består av massa random ombyten som många musikvideos idag har).
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress