Nikolinas

Summering v. 13
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Simning, jobb och övrig träning. Har blivit träning i princip varje dag denna vecka, så tänkte försöka ta det lite lugnare denna kommande vecka. Men vi får se ;-).
 
Som inte var planerat:
Ingenting faktiskt. Just denna vecka har flytit på precis enligt mitt schema från morgon till kväll, och jag är fullt medveten om att det låte helt sjukt, men jag tycker att det är så himla skönt!. Då händer ingenting oväntat och som jag inte har hunnit förbereda mig på, underbart!.
 
Och något nytt jag gjorde:
Simmade, eller jag det var ju inte första gången någonsin som jag simmade, men det var ett bra tag sedan jag senast var på eriksdalsbadet så det får räknas in på denna punkt.
 
 
Ett tips från veckan:
 fortsätt simma, fortsätt simma, simma, simma (någon som kommer ihåg vilken film det kommer ifrån :-P)
 
Veckans orimliga:
 Vädret platsar verkligen in på den här punkten just denna vecka, från solsken → regn → snö → solsken igen osv. Men egentligen borde jag inte vara förvånad med tanke på att vädret alltid brukar vara såhär runt april varje år, men det är ju som de säger, hoppet är det sista som lämnar människan.
 
Veckans otippade:
 Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska sätta på denna punkt just denna vecka. Kan inte komma på någonting som har varit otippat denna vecka, men det kanske är bra?.
 
Maten jag lagade:
Halloumi i alla dess former, mums!.
 
 
Veckans låt:
Denna låt som jag tipsade om i början på veckan.
 
Veckans känsla:
Våååååååår, äntligen kanske den är här på riktigt!. Jag håller i alla fall tummarna för det!.
 
Veckans betyg:
3 av 5, helt medelmåttig med andra ord. Nästa vecka satsar jag verkligen på att få en 5:a här!.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress