Nikolinas

Musiktips - It ain't me
Jag vet inte vad som flög i mig, men nu på eftermiddagen började jag må jättedåligt. Huvudvärk, illamående, enorm trötthet, ja hela kittet helt enkelt, och nej inte ett dugg kul då jag hade tänkte ta en långpromenad i det fina vädret och bara njuta av solen. Men kroppen och måendet går ju givetvis först, så den resterande delen av denna dag tänkte jag ligga hemma och kurera mig. Förhoppningsvis kommer jag vakna upp pigg och kry imorgon, men tills dess tänker jag som sagt bara ligga hemma och vila. 
 
Så i och med detta har jag tyvärr inte haft någon ork att fixa några bra inlägg till idag, så bjussar på en av mina favoritlåtar från det senaste. Lyssna och njut!.
 
 
Hoppas att ni mår betydligt bättre än vad jag gör och mer uppdatering kommer imorgon, så ni får hålla ut tills dess. Nu väntar sängen för min del. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress