Nikolinas

Magi
 
 
Alltså, när solen ÄNTLIGEN visar sig i Stockholm igen och man får uppleva solnedgångar som den ovan, ja det finns inget bättre ord att beskriva den känslan med än att det är ren magi!. Solnedgångar är något av det vackraste som finns om ni frågar mig och när man dessutom får se hela Stockholms silhuett i bakgrunden tappar man ju hakan. Så jag kan ju lugnt säga att jag längtar ännu mer till våren och sommaren nu efter att ha upplevt denna magiska solnedgång i torsdags :-D.
 
Men från en sak till en annan. Idag har jag njutit av en lugn dag med lite plugg + en långpromenad i solen och åh vad härligt det var. När man väl är i solen så är det ganska varmt så man måste ju passa på när det bjuds på vädr som det vi har idag. Nu är det dags att förbereda inför imorgon (och även resterande delen av veckan) och jag kommer inte att säga så mycket mer än att jag är så galet exalterad över det vi kommer att göra!. Är så pass exalterad att jag i princip har svävat runt på ett adrenalin-rus hela dagen, haha då vet man att man är taggad. 
 
Hoppas ni alla får en härlig och solig tisdag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress