Nikolinas

Senaste från instagram
Glad 1:a Maj på er!. Alltså första maj, herregud vad snabbt det har gått nu. Jag kommer ihåg när jag satt där i början på Januari och tänkte på hur himla långt det var kvar tills vi skulle komma in på vårmånaderna där vi förhoppningsvis börjar få några glimtar sol, och ja nu sitter jag här, det är maj och äntligen börar det kännas som att det är vår här i Stockholm. Dessutom insåg jag när jag gick till simhallen imorse att det nu börjar blomma ut lite här och var, träden börjar bli gröna och det luktade nyklippt gräs i parkerna, en riktigt magisk känsla var det och det gav mig definitvt lite extra energi!.
 
Hur har eran dag varit hitills?, kanske är ni ute och demonstrerar med alla andra taggade människor, eller så kanske ni sitter ute i solen och dricker kaffe. Ja, hur det än är så hoppas jag att ni alla får en riktigt härlig 1:a maj!. Själv tänkte jag ta en kort powernap innan jag beger mig ut i solen igen för en långprommis med råttis, ja man måste ju givetvis passa på när det är sol och blå himmel :-).
 
'
Så i och med att vi nu börjar på ny månad tänkte jag att vi kikar på några av mina senaste bilder från instagram. Tyvärr har jag inte varit den mest aktiva personen just där, men jag jobbar på det!. Följa mig får ni givetvis göra och det gör ni genom att klicka på instagram-ikonen uppe i högra hörnet.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress