Nikolinas

Vad är inte en lugn fredagskväll
Det finns inget bättre sätt att avsluta en fredagskväll på än med träning, lite bastu/spa och en god middag på det, om ni frågar mig förstås. Ja och då menar jag faktiskt att det slår en gammal hederlig utekväll med hästlängder, för inte nog med att man mår prima dagen efter jämfört med om man hade varit ute och slirat, man är dessutom både mer avslappnad och starkare än vad man var dagen innan. Visst, man kanske är lite starkare dagen efter en krogrunda också (dock ingenting att rekommendera) men man är definitivt inte mer avslappnad, snarare det motsatta efter att ha blivit rundskuffad på dansgolvet i jag-vet-inte-hur-länge. Sedan ska vi inte ens gå in på det ekonomiska, jag menar need i say more... :-P.
 
Så i och med att jag skriver detta just en fredagskväll, så måste jag också leva upp till mina ord. Då kan jag med glädje säga att det är precis så denna fredagskväll har varit, så nu känner jag mig sådär härligt avslappnad och trött men med ett lyckorus kvar från träningen, så just nu kan det faktiskt inte bli så mycket bättre ;-).
 
 
Så kontentan av det hela är att en lugn fredagskväll med träning, bastu/spa och lite god middag är att föredra alla dagar i veckan, och jag tror faktiskt att både kroppen och psyket kommer att hålla med mig om detta. Vad jag egentligen hade velat ha här ovanför nu är en bild som summerar just allt det, men då mitt fotoalbum inte riktigt innehåller den typen av bilder, får ni nöja er med bilden på en skolbuss i Tokyo. För Snobben ser ju ändå lite sådär härligt avslappnad ut, och ja det är lite dit jag vill komma ;-).
 
Hoppas ni har en härlig fredagskväll, oavsett vad ni bestämmer er för att göra!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress