Nikolinas

Summering v. 11
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Ja förutom jobb (som alltid) så var det biokväll samt en utekväll som var planerad.
 
Som inte var planerat:
Shopping, hehe. Jag planerar i och för sig aldrig shopping (för tyvärr är det ju aldrig kul att spendera en massa pengar till höger och vänster) men ibland blir det bara så ;-).
 
Och något nytt jag gjorde:
 Nej tyvärr inte denna vecka heller, men jag lovar att inom en snar tid kommer detta att ändras.
 
Ett tips från veckan:
Pengar är inte allt (även om det verkar som det ibland) och det är viktigt att man har det i åtanke från tid till tid så att man inte snurrar in sig totalt..
 
 
Veckans orimliga:
Att mars nästan är slut!. Visst det är underbart att vi snart går in i en officiell vårmånad, men tiden går på tok för snabbt!.
 
Veckans otippade:
Att solen kikade fram. Trots att jag höll tummarna för just det så var jag övertygad om att vi skulle ha snö även denna vecka.
 
Maten jag lagade:
 Tofu och grönsaker, yummy!.
 
Veckans låt:
Belle från soundtracket till Beauty and the Beast
 
Veckans känsla:
Lycka!.
 
Veckans betyg:
Denna vecka får 4 av 5!. Detta dels pga vädret, men även för alla härliga människor jag har fått umgås med, alla roliga träningspass jag har deltagit i, samt alla roliga saker jag har fått göra.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress