Nikolinas

Soliga selfies
Hej på er och glad solig fredag!. Alltså vad är det som händer med vädret. För någon ynka vecka sedan så snöade det och vi hade slask upp till fotknölarna (eller kanske inte riktigt så mycket, men det kändes som det i alla fall :-P) och nu har vi strålande sol nästan varje dag och temperaturen kommer att gå upp till hela 12 grader (!?!) i helgen. Kan man säga att vi har lite av schizofrent väder?, för vi vet ju aldrig om dagen bringar strålande sol eller drivvis med snö, fast det finns nog redan ett namn på det, någon av er som har koll på det?.
 
Hur som helst så vill jag bara påminna er om att detta inte är en väderblogg (trots att det ibland verkar som det) men efter så mycket mörkar känner jag bara att jag måste skriva av mig lite om detta vädret, och sedan lovar jag att inte nämna det något mer denna vår och sommar ;-). Men innan jag släpper detta ämne helt så vill jag säga att jag bjussar på två våriga selfies från igår, här nedanför. Det var så pass varmt när jag gick från jobbet igår att jag var tvungen att öppna jackan och bära halsduken i handen, och dessutom var solisar ett måste!, så var tvungen att knäppa några bilder för att visa er lyckan!. Ja som sagt, resultatet har ni under, hoppas ni gillar't!.
 
 
Planerna för denna dag är att jobba och träna, och sedan blir det nog en lugn hemmakväll. Så med andra ord är denna dag ganska fullbokad, skönt. Men innan dess (då jag börjar jobba först vid 12) tänkte jag ordna en liten brunch till mig själv så att jag har tillräckligt med energi för alla äventyr. 
 
Hoppas ni får en fin fredag och kika in här senare för mer uppdatering.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress