Nikolinas

Måndagscitat. v 10
Att det har ekat tomt här i nästan en vecka (eller kanske till och med över en vecka) är egentligen inte okej om ni frågar mig, och nej, detta inlägg kommer inte handla om att jag ber om ursäkt för seg uppdatering och att jag ska bättra mig, för det är precis sådana inlägg som jag själv ogillar att läsa på andras bloggar. Men jag hade kort och gott galet mycket saker att stå i, vilket resulterade i att när jag väl kom hem på kvällarna så stupade jag i sängen på en gång. Tyvärr (eller kanske inte tyvärr för min del då jag har väldigt roliga saker inplanerade) kommer även denna vecka gå i samma takt. Så uppdateringen kommer inte att vara så frekvent denna vecka heller, men ni får hålla ut för nästa vecka räknar jag med att vara "back in business" som vanligt :-).
 
Men vilken vecka jag har haft (och kommer att ha)!. Jag har verkligen haft galet kul och trots ett fullbokat schema så har jag aldrig sovit så bra som de senaste dagarna. Att bara stupa i sängen när man kommer innanför dörren är tydligen medlet för mig, och detta i sin tur har gjort att jag känner mig mer energisk och pigg än vad jag har gjort på riktigt länge, så skönt!. Så om ni som mig har haft problem att sova, så träna mycket och ha fullbokade dagar, för då kommer ni sova som prinsessor när ni väl kommit hem ;-).
 
// Bilder från Tumblr //
 
För övrigt är det måndag idag och detta innebär att jag bjussar på ännu ett måndagscitat. Hoppas ni har haft en härlig helg och att ni får en härlig start på denna vecka. Nu måste jag rusa iväg om jag ska hinna med alla dagens ärenden, see ya later!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress