Nikolinas

Hur jag vill gå klädd i sommar
I och med det härliga vädret etc (ja jag har ju tjatat om det en hel del här nu :-P) började jag fundera lite på hur man kan gå klädd nu i sommar. Ja jag vet, har en otrolig framförhållning till saker och ting, men kläder är typ det roligaste som finns, så att planera månader i förväg känns helt naturligt för mig (och även ekonomiskt då jag planerar i god tid och då inte kommer spendera pengar på spontanköp lika mycket). Lite knäpp kanske jag är, men erkänn, några av er planerar också lika långt i förväg som mig ;-).
 
Vad jag kom fram till: sneakers is the deal!. Det är verkligen så himla snyggt att matcha ett par låga sneakers till både klänning/kjol eller ankelkorta byxor, så det är vad jag kommer satsa på i sommar. Dessutom är den raka klänningen (som på bilden nedanför) en stor favorit hos mig då det är både snyggt, enkelt och ger lite plats åt alla glassar som kommer att förtäras i sommmar. 
 
Ja outfiten här under är ett typexempel på hur jag vill gå klädd i sommar, och addera ett par snygga solglsögon så är ni redo för allt ;-). Hur vill ni gå klädda i sommar?
 
// Klänning - H&M // Halsband - Sophie by Sophie // Skor - Fenty x Puma // Matt läppstift - Isadora // 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress