Nikolinas

Fredag och mottot inför helgen
Imorse vaknade jag upp segare än jag har gjort på ett bra tag. Jag menar det tog ca 30 min innan jag överhuvudtaget orkade sätta mig upp i sängen, något som annars brukar gå på någon minut som max.. Nej, hela den här veckan har varit en nedåtgående spiral och för varje dag som har gått har jag blivit mer och mer seg, egentligen borde det ju vara tvärtom nu när vi börjar få mer sol och finare väder. Förhoppningsvis är det något temporärt för bara den här veckan, och nu på måndag kommer jag istället vakna upp som mitt piggare jag, ja vi får hålla tummarna för det!.
 
Dagen idag då. Jag har några ärenden som bör fixas idag, men beroende på hur jag känner mig så kan jag skjuta på dem i några dagar till. Så med andra ord får vi helt enkelt se hur denna fredag ter sig. Vad jag vet är att förutom att träna tänker jag spendera så mycket tid som jag bara kan utomhus då det ser ut som att vi kommer få blå himmel och strålande sol idag också, wihoo!. Behöver jag ens skriva hur mycket jag längtar efter att uteserveringarna ska öppna igen, att ta ett glas vin/en kopp kaffe på en uteservering i strålande sol, ja det är livet det.
 
 
Eftersom det är fredag idag så bjuder jag här ovanför på ett av mina motton inför helgen ;-). Varför begränsa sig till en typ av glas om man vill dricka exempelvis vin?, det blir ju så mycket roligare och mer personligt om man tar den i något mer oväntat dryckeskärl som exempelvis en kopp. Ibland måste man ju röra sig utanför ramarna litegrann om ni frågar mig!.
 
Ha en härlig och solig fredag allihopa och glöm inte att kika in här lite senare för mer rolig uppdatering.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress