Nikolinas

Fenty x Puma - Creepers
Denna vecka, efter flera månaders sökande, lyckades jag ÄNTLIGEN lägga vantarna på ett par creepers från Rihannas kollektion med Puma, och ni som älskar dessa skor lika mycket som jag gör är nog fullt medvetna om hur svårt det är att få tag på dem. Så när jag i början på den veckan fick ett mail om att de nu fanns på lager, slängde jag bokstavlig talat allt åt sidan och klickade hem ett par inom några minuter, alltså jag har nog aldrig varit så snabb tidigare, men någon gång ska ju vara den första och ett par creepers är definitivt värda det! ;-).
 
Så jag har praktiskt taget dansat runt som ett lyckligt litet barn hela veckan, hehe, och när jag igår fick sms om att de var redo att hämtas ut, sprang jag i princip från jobbet och gick sedan runt med dem hemma hela kvällen. Ja, jag kanske är lite galen, men har man verkligen letat efter något så himla länge som jag har gjort, och äntligen får tag på det, då gör man nog precis som mig för lyckan är gränslös. Ja jag är fullt medveten om att detta bara är ett par skor, men vi har ju alla en liten förkärlek för materiella ting, eller hur ;-).
 
Ja hur som helst, lyckan här är nu total och jag tänker stax snöra på mig dem och ge mig iväg till träningen. Men innan dess bjussar jag på några bilder på dem här under och erkänn, visst blir ni lite avis :-P.
 
 
 
 
 
 
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom

Så fina

Svar: Tack! :-D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress