Nikolinas

Den uppdaterade sweatern
Tjocktröjor, eller "sweats" som många väljer att kalla dem, är verkligen ett perfekt plagg att ha i garderoben då man kan ha den till i princip vad som helst. Man kan bära den både till fest såväl som till vardags, allting handlar om vad du matchar den med. Givetvis har jag ett antal i min egna garderob som har hängt med ett tag, men nu känns det som att det är dags att fräsha upp garderoben på den fronten litegrann!. Så när jag kom över dessa här under, som jag kallar den "uppdaterade" versionen av klassikern, blev jag helt såld. 
 
Frågar ni mig så är enkelt det absolut bästa, oavsett vad man pratar om, men främst på klädfronten. Det ska inte vara för mycket detaljer för det blir väldigt lätt rörig för ögonen, så detaljen i form av ett broderat citat på tröjan är helt perfekt om ni frågar mig. Att det dessutom är trendigare än någonsin med dessa diskreta detaljer gör mig bara ännu gladare samt blir ett litet plus i kanten. 
 
 
Så här ovanför har jag plockat ut mina favoriter, och yes pasteller är grejen just nu!. Frågar ni mig är den absoluta favoriten den gråa på övre raden, helt perfekt både nu till våren, men även till de sena sommarkvällarna när det brukar bli lite kyligare. 
 
Samtliga tröjor är från TopShop så kika in på deras hemsida om ni vill se fler.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress