Nikolinas

Countdown: 17 mars
Ja, precis som ni kan utläsa ur rubriken, så händer det stora ting den 17 mars, ja då smäller det!. Nu sitter ni säkert och kliar er i huvudena och funderar på vad det är för roligt som händer just det datumet, jo då kommer nämligen Skönheten och odjuret på bio!. Haha nu lurade jag nog några av er litegrann då ni kanske trodde att jag skulle släppa värsta meganyheten, men då jag har längtat efter denna film i ca 6 månader så är faktiskt detta en meganyhet för mig!. Dock kommer jag inte att få se den förrän på lördag, men har jag väntat såhär länge kan jag vänta några dagar till. Givetvis har jag köpt biljetter till IMAX så jag är taggad till 1000.
 
Här under har ni trailern, om det är så att någon av er har bott under en sten de senaste månaderna och alltså inte har sett den, eller om ni som mig bara vill fräsha upp minnet lite för vad som komma skall. Ja det kommer bli galet kul och jag hoppas vi ses där :-).
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress