Nikolinas

2017.03.14
Idag är en sådan dag då jag har noll lust med att göra någonting överhuvudtaget. Kanske har det med förkylningen att göra (som för övrigt har härjat hos mig i någon vecka nu och som för min del gärna får försvinna typ imorgon), eller den enorm tröttheten som skäljde över mig igårkväll och som fortfarande hänger kvar. Ja, förmodligen är det efterbörden av all stress som börjar infinna sig nu och jag får nog ge det någon dag innan jag återgår till det normala till fullo. 
 
Så hur denna dag kommer att bli har jag ingen som helst aning om, ja förutom barnpasset som är i eftermiddag. Annars är denna dag helt fri och det är verkligen otroligt skönt!. 
 
 
Tyvärr har bilden ingenting med inlägget att göra, men då jag inte hade någon passande så fick det bli denna. Tycker den är riktigt härlig, och den påminner mig dessutom om både soliga sommarmorgnar (med tanke på att den är tagen just en solig sommarmånad) samt den perioden då jag köpte nya snittblommor varje vecka. Ja det var tider det och nuförtiden är jag nöjd om jag på höjden köper en ny kaktus i kvartalet ;-), haha vad fort saker kan ändras. 
 
Hoppas ni alla får en härlig tisdag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress