Nikolinas

"The song is ended, but the melody lingers on"
Det är så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu att jag varken vet var jag ska börja eller sluta. Eller ja, egentligen har det varit så hela denna dag och det kommer förmodligen vara så resten av denna kväll också. Så tyvärr är jag kanske inte den roligaste personen att ha och göra med just nu då det enda jag känner för just nu är att lägga mig under täcket och sova på obestämd tid... 
 
Tyvärr är det inget jag tänker berätta mer om här i nuläget både av personliga skäl, samt familjeskäl. Det är något som jag tycker ska hanteras inom familjen och inte i sociala medier, och så får det bli. Därför kommer jag inte vara så mycket mer aktiv här idag utan jag känner att jag behöver fokusera på mig själv lite för att inte tappa fotfästet totalt. Men imorgon är jag tillbaka igen med både mer glädje och positiv energi än idag, så ni får helt enkelt se till att kika in här imorgon istället :-).
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress