Nikolinas

Skokärlek - Adidas
Okej, så i helgen bestämde jag mig äntligen, efter flera veckors suktande på hemsidan, att klicka hem ett par skor som jag har letat efter hur länge som helst. Jag har varit i stort behov av ett par nya sneakers ett tag efter att råttis gav sig på de jag hade... men har inte hittat några som jag har känt är värda att lägga pengarna på. Men för några veckor sedan hittade jag mina drömskor, och som sagt, efter att ha suktat efter dem i några veckor bestämde jag mig ÄNTLIGEN för att klicka hem dem!.
 
Så idag vid lunch plingade det till i telefonen och i meddelandet stod det att mina skor fanns att hämta, så det vara bara att dra på sig skorna och ge sig ut i slasket för jag kunde inte hålla mig!.
 
 
Detta trevliga paket fick jag med mig och jag halvsprang hela vägen hem (det tar ca 5 minuter så det var inte en så lång sträcka :-P) för att jag var så exalterad. Så här under kan ni se exakt vad paketet innehöll ↓.
 
 
 
Dessa raringar var det och bilderna (främst den nedre) gör dem tyvärr inte rättvisa, men visst är de snygga?. Perfekta vårskor om ni frågar mig, och eftersom mina gamla par som råttis gav sig på, var just ett par helvita adidas, så var det ett givet val att de nya sneakersen också skulle vara adidas. Det finns faktiskt inga bättre sneakers i nuläget om ni frågar mig, och rosè/rost färgen på sidorna samt hälen, gör dem lite mer unika.
 
Så ja, jag tokälskar dem, och vill ni köpa liknande hittar ni dem på Zalandos hemsida. Nu ska jag testa dem för 4:e gången, när det inte är bra väder att ha dem ute får man gå runt med dem inne under tiden ;-). 
 
 
Karin B

Så snygga!

Svar: Tack! :D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress