Nikolinas

Måndagscitat v. 8
Hej och glad måndag på er!.
Imorse var jag uppe med tuppen för att hinna med morgonträningen vid 6:30, och i vanliga fall brukar jag ändå ha ganska lätt för att ta mig upp ur sängen och ge mig iväg, men imorse var det verkligen tungt. Jag vet inte vad det är, men har de senaste dagarna haft väldigt svårt att sova, och när jag väl har somnat så har det varit en väldigt orolig sömn, som i sin tur resulterar i att jag inte vaknar utsövd. Så tänkte därför ta det ganska lungt denna vecka för att försöka komma tillbaka till mina vanliga sömnrutiner, för det är aldrig kul att vakna upp på morgonen och känna sig mer trött än när man gick och la sig.
 
I övrigt känner jag mig helt ok och tänkte nu äta en lite sen frukost framför tvn. Planerna i övrigt är att ta tag i min garderob idag som är rörigare än rörigast. Har inte tagit mig tiden att hänga tillbaka alla kläderna som har använts/tvättats, så den större delen av min garderob ligger lite överallt i sovrummet just nu. Så det ska ändras på idag, och sedan får vi se vad jag hittar på!.
 
// Bilder från Tumblr //
 
Eftersom det är måndag så bjuder jag i vanlig ordning på ett måndagscitat för att peppa er inför denna vecka. Även om denna måndag är ganska grå och tråkig, så kan jag glatt meddela att det nu är 1 vecka mindre fram till våren, så det är ju alltid något!.
 
Hoppas ni får en härlig måndag!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress