Nikolinas

Lördagens planer
Bättre start på denna lördag kunde jag inte ha. Att vakna upp på morgonen med råttis som ligger bredvid en och sover så gulligt (se bilden nedan) ger mig ett sånt otroligt lyckorus!. Tänk att jag hade turen som fick med mig just honom hem den där dagen för snart 5 år sedan, att den lilla knäppbollen skulle berika och komplettera mitt liv så otroligt mycket hade jag ingen aning om. Ja tänk hur bra det kan bli! :D.
 
Nej, ett liv utan husdjur kan jag inte ens tänka mig, det skulle kännas så tomt. Gvetvis är det väldigt individuellt då vissa människor mår som bäst helt själva, men för mig personligen, som alltid har haft minst ett husdjur under hela min uppväxt, är ett liv helt utan just husdjur otänkbart. Sen kanske det ändras med åren, men om jag hade hat tiden och resurserna hade jag lätt kunnat köpa minst en hund till.
 
Var står ni i husdjursfrågan?, vill ni ha flera stycken eller inga alls?.
 
 
Så förutom att sitta och titta på råttis och lyssna på hans snarkningar (som i nuläget är i klass med en vuxen mans...) har jag njutit av en lugn frukost framför tvn. Nu blir det något avsnitt av min nya favoritserie falling skies på netflix och sedan tänkte jag bege mig ut för att uträtta några ärenden. Därefter blir det träning och en god middag på det, och sedan tänkte jag avsluta kvällen framför mellon, ja det blir en lugn lördag med andra ord. 
 
Hoppas ni får en fin lördag och kika in här vid lunch för då har jag förberett ett roligt inlägg för er :D
Hanna Karlsson

Jag vill inte ha husdjur men det har inte med att göra att jag inte tycker om djur utan snarare att jag inte har tid. Då är det bättre att låta bli. :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress