Nikolinas

Humörförstörare
Vad är det som händer med vädret. Jag menar, igår var det relativt varmt och man började till och med få lite vårkänslor trots att vi bara är inne på februari. Ja, lyckan var total och jag hade redan börjat planera roliga saker att göra när våren väl trädde in på riktigt!. Men så vaknar jag imorse, och när jag kommer ut på gatan med råttis ser jag att det snöar...okej om det regnar, men söar... Usch, bättre humörförstörare får man leta efter!.
 
Jag hoppas verkligen att snön är här på ett väldigt kort besök, och att vi snart kommer få ha både sol och lite varmare temperaturer. Visst, vi kanske bara är inne på februari, men det betyder inte att vi inte ska få njuta av lite sol i alla fall, man mår ju verkligen så himla mycket bättre av bara någon timmes solsken per dag. Bara att vakna upp av att solen skiner in genom fönstret ger mig ett lyckorus!. Så snälla snön, kan du inte besöka någon annan stad som uppskattar din närvaro mer och så kan vi här i Stockholm få njuta av lite efterlängtad solsken istället?, deal? ;-).
 
 
Hur som helst har jag i övrigt haft en lugn morgon och sitter nu och kollar runt lite på internet medan råttis snarkar för fulla muggar precis bredvid. Mysfaktor deluxe!. Dagens planer är inte riktigt fastställda än, men det är några saker som jag bör göra idag, så får se till att göra en liten agenda så att jag hinner med dem. Men först tänkte jag mysa ner mig med råttis ett tag och bara ta det lite lugnt. Känner mig helt död i kroppen och det är ingen idè att börja med någonting förän jag har vaknat till ordentligt.
 
Hoppas ni får en mysig förmiddag i snöslasket.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress