Nikolinas

Helgen på resande fot
Vi har nu kommit halvvägs på denna vecka och jag har inte publicerat ett enda inlägg på nästan precis en vecka, no good. Men då morgondagen kommer vara en otroligt tuff dag så kände jag att jag behövde några dagar för mig själv för att både samla mig och förbereda mig på vad som komma skall, och ja då blir det tyvärr inte så bra uppdatering här.. 
 
Helgen spenderades i Bulgarien och det var faktiskt första gången jag var där. Ett helt annorlunda land jämfört med Sverige, men riktigt kul att besöka (minus snön och kylan då :P) så nästa gång jag åker dit ska det vara på sommaren så man får njuta av lite sol, värme och grönska på uteserveringarna!. Tyvärr glömde jag ladda kameran innan avresan så de enda bilderna jag har att bjuda på är från flygplatsen på vägen hem, och dessa kan ni se här under.
 
 
 
Planerna för dagen är att fixa håret hos frisören vid lunch. Åh så skönt det ska bli!, mitt hår har verkligen sett ut som ett råttbo de senaste veckorna så en uppfräshning är mer än behövlig just nu. Sedan blir det lite fix här hemma, lämnade lägenheten i en riktig röra när jag åkte i fredags så får ta tag i det nu när jag är hemma istället.. Kanske inte det roligaste att göra, men tyvärr kan inte allting man gör vara kul :P.
 
Nu blir det en tidig lunch och sedan ska jag fixa mig och åka iväg. Hoppas ni får en härlig dag!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress