Nikolinas

American crime story: O.J
Hej på er och glad torsdag!,
 
I skrivande stund sitter jag och dricker en kopp kaffe framför en ny serie om rättegången kring O.J Simpson på netflix. Ja, jag måste erkänna att jag är ett litet fan av familjen Kardashians realityserie (vem är inte det) och där brukar de ibland prata om att deras avlidne pappa, Robert Kardashian, deltog i rättegångarna med just O.J. Så jag har alltid varit lite nyfiken på vad det var som egentligen hände, med tanke på att det är en av de mer uppmärksammade rättegångarna i USA. Med andra ord kommer jag förmodligen sitta bänkad hela dagen framför tvn och plöja avsnitt efter avsnitt ;). Tur att serien bara är en säsong!.
 
 
För tillfället har jag inga planer för dagen mer än barnträning i eftermiddag, tänkte mest fixa lite hemma (läs: städa) och kanske titta på ett eller två avsnitt av serien som jag nämnde ovan. När det är så tråkigt väder ute får man ändå ingen större lust att göra något annat än att bädda ner sig i sängen och inte göra något på hela dagen.. 
 
Nej nu ska jag ta och duscha och sedan tänkte jag ta ut råttis på en långpromenad, då brukar jag få lite ny energi. Hoppas ni alla får en härlig torsdag och glöm inte att kika in här i eftermiddag för mer uppdatering! :D
 
 
Ps: hade inga passande bilder för detta inlägg så det fick bli ett litet kollage som jag plockade ihop för någon dag sedan. I vanlig ordning är alla bilderna ifrån Tumblr.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress