Nikolinas

2017.02.22
Onsdag idag = halva veckan har nu gått och om två dagar är det fredag, vilket i sin tur innebär att helgen väntar runt hörnet!.
 
Egentligen tror jag inte att jag behöver skriva det här då varenda en av er förmodligen har lika bra koll på detta som jag har. Men på något sätt känns det närmre och mer verkligt när jag ser det här i skrift, så jag måste faktiskt erkänna att den första meningen i detta inlägg skrevs mer av egoistiskt syfte än för er skull. Ibland är det ok att vara lite ego, sålänge det inte sker ofta och att det kommer från ett gott ställe, ja jag hoppas ni förstår vad jag menar.
 
 
 
Hursomhelst, om ni hade några funderingar över hur min frukost såg ut imorse så kan ni se det på bilderna här ovanför ↑. Har ätit samma frukost hela veckan, men nu blir det ändring på det då både äggen och grapefrukten är slut, och med tanke på hur vädret ser ut just nu har jag ingen större lust att gå ut om jag verkligen inte måste. Vem vill det egentligen, snöslask är ju verkligen det absolut värsta vädret, så jag hoppas att vi får finare väder fram mot lunch.
 
Hoppas ni alla får en fin dag!.
 
Ps: jag har förberett ett inlägg med musiktips som ni alla borde ta del av, som publiceras vid lunch. Så glöm inte att kika in här då!.
Eva`s blogg

Att vara ego är inget negativt det har jag lärt mig, så länge man inte gör andra illa allafall :) ja vädret är inget skoj alls :( fin dag

Christine - 29°

Fin frukost! :)

Svar: Tack! :D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress