Nikolinas

De kommer inte att vinna
Jag har haft lite svårt att bestämma mig för om jag vill uppdatera här, eller om jag bara vill låta bloggen vila i några dagar med tanke på det som hände i fredags. För tyvärr känns det så himla konstigt att bara fortsätta sin vardag som vanligt efter allt detta, jag menar folk har både skadats och förlorat sina liv, men samtidigt låter man ju då dessa monster vinna (något som jag verkligen insåg efter att ha läst det här inlägget). Så nej, jag tänker inte låta bloggen vila, och nej jag tänker inte sluta leva mitt liv som jag vill pga rädsla, för den dagen jag/vi gör det, då har vi gett upp!. Då jag inte ens är någonstans i närheten av att ge upp så säger jag här och nu att äventyren i mitt liv fortsätter som planerat och jag hoppas att ni alla är med mig!. :-D.
 
 
För övrigt har min söndagsmorgon fortlöpit precis som alla andra söndagsmorgnar. Dagen startade med en mysig promenad med råttis samtidigt som jag fick se mitt härliga Södermalm vakna till liv, det var verkligen hur härligt som helst och att höra fåglarna kvittra i bakgrunden medan solen gick upp adderade bara till den känslan!. När vi sedan kom hem gjorde jag en mysig frukost och sedan hamnade jag framför datorn, alltså på samma plats som jag befinner mig just nu, och funderar på vad jag ska göra härnäst. I och med att solen har börjat kika fram nu så är det otroligt lockande att ge mig ut igen med råttis, men väntar nog någon timme och passar på att plocka undan lite här hemma tills dess.
 
Jag hoppas ni alla får en härlig söndagsmorgon!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress