Nikolinas

Granatäppelfrukost
 
Jag lovade mig själv att inte börja detta inlägg med att säga hur trött jag är idag, men som ni kan se så gick inte det så himla bra. Tiden sniglar sig verkligen fram just nu och det blir inte ett dugg bättre av att man är seg som en sengångare också, så för att råda bot på det fixar jag i detta nu kaffe till mig själv. Så förhoppningsvis kommer jag snart flyga fram här hemma som en duracellkanin!.
 
 
Nu ska jag än en gång sätta mig och traggla lite med matten, det går inte fort men långsamt är ju bättre än inga framsteg alls. Så ville mest kika in här lite snabbt och säga hej, samt bjussa på en bild av min frukost från igår. Jag har aldrig varit ett fan av granatäpple tidigare då det enligt mig bara har varit jobbigt att tugga på alla kärnorna, men wow vilken smak de har!. Så nästa gång jag handlar kommer ett och annat granatäpple trilla ner i korgen också. Däremot var det lite svårt att "kärna ur den" om man säger så, så får ta och kika på lite youtube videos till nästa gång.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress