Nikolinas

Ramennudlar och livemusik på det
När man vid 8-tiden på morgonen bestämmer sig för att äta ramenudlar med tillbehör som frukost vet man att kvällen innan var lyckad. Även om vissa av er kanske tänker "usch vad äckligt med ramennudlar till frukost!" så måste jag verkligen säga att det var SÅ.HIMLA.GOTT!. Det är verkligen den bästa dagen-efter-frukosten som finns, och dessutom är det billigt så man blir inte helt barskrapad, en riktig win-win om ni frågar mig ;).
 
Kvällen igår slutade med dricka i härligt sällskap och lite livemusik på det. Verkligen så himla härligt och jag måste försöka gå på fler liveföreställningar innan sommaren/hösten är slut för det är en helt annan känsla och upplevelse. Alla föreställningar behöver faktiskt inte vara Beyoncé (även om jag skulle önska det:P) utan lokala band brukar faktiskt räcka gott och väl. Tyvärr var jag inte så aktiv med kameran igår, men en bild kan jag bjuda på i alla fall. Försökte fånga hela stämningen på bilden och ja det blev faktiskt helt okej om ni frågar mig, kanske inte lika bra jämfört med ett proffs, men det kunde ju ha blivit sämre, hehe. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress