Nikolinas

Höstinspiration
Bilder från tumblr
 
I takt med att vädret blir sämre så försvinner också min inspiration, vilket verkligen inte är okej. Tyvärr är ju det ganska vanligt när kylan kommer, efter att ha haft mängder med olika alternativ till hur man kan spendera dagarna under sommaren, sensommaren och hösten, till att försöka undvika att vara utomhus till varje pris för att inte frysa ihjäl. Ja det är helt klart förståeligt varför inspirationen tryter när kylan kommer. Visst, man kan alltid ta mysiga bilder på härliga fikor, mysiga kläder och superbra böcker att plöja igenom, men tyvärr fungerar det bara en viss tid innan det blir tjatigt och folk tröttnar... Tyvärr blir många saker tristare i brist på solljus och så blir det när man bor i ett land som har vinter ca 6 månader per år, så jag får egentligen skylla mig själv.
 
Här kommer därför ett litet kollage med lite höstinspo för alla gråa dagar, och trots att jag förmodligen är i störst behov av denna inspiration så tänkte jag att några av er kunde dra lite nytta av den också. Så nu ska jag koka min andra kopp te för idag och komma på lite bättre tankar!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress