Nikolinas

RI
Handlade ett par nya skor från River Island för någon dag sen och tänkte lägga upp några bilder på hur de ser ut. Har varit ute efter ett par skor i denna modellen ett tag men har inte hittat någon som har fallit mig i smaken, förrän för några dagar sen när jag hittade dessa. Lade faktiskt upp en bild på dem i ett inlägg för några dagar sen i en annan färg, planen var att jag skulle köpa dem i persiko-färgen, men den var inte lika snygg i verkligeheten så fick bli denna färgen istället. De kommer vara perfekta att ha i sommar när man behöver ett par skor som man bara snabbt kan sänka ner fötterna i och sedan ge sig iväg (extra perfekt för mig också då jag är en riktig tidoptimist som oftast kommer i sista minuten!) De är lite rosa/grå i tonen (om inte det framgår på bilden) och hur sköna som hellst att gå i, dessutom inte så extremt dyra, 279 pix och helt acceptabelt om man jämför med andra affärer som tar det dubbla för liknande skor.
 
Vad tycks?
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress