Nikolinas

Japan 2013
Vid den här tiden om EXAKT 2 veckor kommer jag att befinna mig i Tokyo. Det känns verkligen som att det var igår jag bokade biljetterna och tyckte att det var så lång tid kvar tills jag skulle åka, och nu är det bara 2 veckor tills avgång, vart har tiden tagit vägen?. Jag vet att jag har sagt det här hur många gånger som hellst, men vart tar tiden vägen egentligen, allting har bara rusat fram i raketfart!. Men jag klagar inte, för snart kommer jag sitta på ett flygplan påväg till ett av mina favoritländer!.
 
Eftersom det idag är torsdag och jag går i resans tecken så tänkte jag ägna det här inlägget åt en tillbakablick till min allra första resa till Japan. Ja, vi kör en throwbackthursday helavägen tillbaka till 2013 (haha det var ett tag sen nu när jag tänker efter), men det var verkligen en så himla rolig resa och jag tror att den är en bidragande faktor till att jag älskar att åka tillbaka dit när möjligheten kommer. Hursomhellst låter jag bilderna prata för sig, så titta och njuuut!. ;)
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress