Nikolinas

Detaljer
Denna dag har verkligen varit en fixardag!. Jag har fixat en del i hemmet, ordnat med mailen, och ja organiserat saker i allmänhet. De enda avbrotten jag har haft idag har varit lunchen och middagen, som dagen till ära spenderades ute, ibland måste man unna sig eller hur ;). Så nu har jag en kort paus för att uppdatera er lite och sedan bär det av till jobbet. Då det är kallare ute nu så kommer jag förmodligen behöva stressa då jag alltid blir en större tidsoptimist på vintern då jag inte vill behöva vara ute i kylan längre än nödvändigt...
 
Här under har ni två detaljbilder från min dag. Var så himla nöjd med färgen på naglarna som jag målade imorse att jag var tvungen att ta en bild på dem (sen att det var lite löv i bakgrunden som kunde stärka höstkänslan i bilden lite var inte helt fel heller :P). Hoppas ni får en fin kväll!.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress