Nikolinas

Dear santa..
Det har blivit en hel del resebilder här på bloggen den senaste tiden, och även om det är väldigt kul att dela med mig av det, så tror jag att det i längden blir lite långtråkigt för er läsare. För om det blir väldigt enformigt så tappar man lätt intresset (det gör jag i alla fall), och det är verkligen inte målet. 
 
Så här under har ni ett till plagg som precis adderades till min önskelista. Nu när både min födelsedag och julen väntar runt hörnet så måste jag börja uppdatera just önskelistan. Så snälla tomten, jag skulle bli överlycklig om denna tröja finns under julgranen den 24:e ;). 
 
// Tröja från H&M //
 
Visst är den helt underbar!. Jag älskar verkligen färgen då det blir en liten färgklick i den annars så gråa vardagen som vintern för med sig, och dessutom är skärningen längs sidan en riktigt härlig detalj! (något som tyvärr inte syns på bilden, men ni kan se det på deras hemsida). Helt enkelt perfekt att mysa in sig i när det är som kallast här i Sverige (och adderar man en kopp te och ett par myssockor så är Tumblr-bilden komplett :P)
 
 
JUNITJEJ

Vilken fin tröja!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress