Nikolinas

Solnedgång på Gröna Lund
Idag var det verkligen tungt att gå upp... Det är inte för att jag partade igårkväll, för det var väldigt lugnt efter konserten och vi tog en skön promenad hem genom djurgården, utan tröttheten har nog med att göra att vi stog upp och väntade i x-antal timmar innan showen började för att få så bra platser som möjligt. Jag menar, det är inte varje dag Johnny Depp är i Sverige så när han väl är det måste man passa på att få en ordentlig sikt av honom, och nu med facit i handen kan jag säga att jag inte blev besviken ;). Men jag berättar mer om deras konsert i ett inlägg ikväll, så ni får hålla utkik då. 
 
Under tiden bjuder jag på en bild på den härliga solnedgången på gröna lund igår och jag är verkligen hur nöjd som helst med bilden, ibland blir bara allt rätt!. Vi bor verkligen i en vacker stad, love it!. Nu ska jag ordna lite lunch till mig själv och sen blir det jobb hela eftermiddagen och delar av kvällen, hopaps ni alla får en härlig dag!.
 
 
Matilda Berlin

Åh vilken fantastisk bild! Förstår verkligen att du är nöjd med den =) kram

Svar: Tack så mycket :D
Nikolinas

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fin bild

Svar: Tack!:D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress