Nikolinas

Höstresan
 
Jag har precis hittat ett nytt redigeringsprogram till alla mina bilder, så har de senaste två kvällarna suttit och knåpat med det när jag hade lite tid över. Då blev det äntligen dags att låta några bilder som togs under resan i november att få se dagens ljus, och så kul det har varit!. Inte nog med att man återupplever en massa minnen och känslor från själva resan, det är också så otroligt kul att fixa till bilder man själv har tagit så att det blir i egen mening, perfekt!. 
 
 
Så under denna vecka kommer förmodligen ett antal nyfixade gamla resebilder dyka upp här, men sämre bilder kan man ju ha att bjussa på. Det enda negativa är att jag blir sugen på att resa NU efter att jag har sett alla dessa bilder.... Tyvärr är det ett tag kvar tlll nästa resa, men det tar vi i ett annat inlägg;). 
 
Ps: fråga mig inte vad jag gör med handen på den lilla bilden, ser ut som att jag fick spasmer av något slag under fototillfället...
Ha en trevlig kväll alla.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress