Nikolinas

Samlat från dagen.
Den här dagen har inte varit mycket roligare än att jag har hunnit med en långpromenad med råttis i ett fantastiskt sommar-Stockholm, vilat, samt njutit på en uteservering med fika. Med andra ord, i princip samma sak som jag gör varje söndag. Men vi människor är ju beroende av rutiner (eller det är vad som sägs i alla fall) så jag är ju ett livs levande bevis för det!. En söndag ska enligt min mening vara slapp och planlös för att man ska vara utvilad inför den nya jobbveckan, så med andra ord lever jag upp till mina egna ord. 
 
Hur som haver börjar klockan närma sig 19, vilket innebär att det snart är dags för middag. Självklart har jag ingen aning om vad jag ska göra och nu när det är så pass varmt är inte mat det som man är mest pepp på... Det kanske blir en liten sallad eller soppa, vi får se. Hoppas ni alla får en härlig söndagskväll.
 
 
 
Testade även matchalatte för första gången och det var verkligen så gott som alla har sagt!. Blev faktiskt positivt överraskad då de flesta saker som blir riktigt hypade inte alls brukar leva upp till de höga förhoppningarna man har. Så har ni inte testat det än så gör det, jag lovar att det är värt pengarna (och sen är det ju aldrig fel att matchan är riktigt nyttig, så ett plus i kanten för det!). Alltså ca 1 år senare hakar jag också på matcha-trenden, gissar att jag var en av de sista i Stockholm som inte hade testat det än, men nu så! ;). 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress