Nikolinas

30.8.2013
Hej!
 

Vad har ni haft för er idag?
Själv har jag kört på förmiddagen, sen blev det en lätt lunch hemma för att sen gå och hämta råttis. Planen var att jag skulle gå och träna ikväll också, men pga vädret så blev jag så opepp på det så det blir en utgång istället!!
Hoppas bara att vädret håller i sig så att man inte behöver halka runt i klackarna;)
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Backstreet boys (nostalgi på HÖG nivå) och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, har absolut INGEN aning...., men något fint måste jag ju ha, annars kanske jag kan ha en av mina nya klänningar som jag har köpt, får visa bild på dem sen. Ska också gå och duscha och tvätta håret, man vill ju inte se ut som värsta sunkot ikväll:P heheh
 
Aja det var väl det jag hade att säga egentligen, kommer tillbaka senare och skriver mer!
 
Puss!
 
 Just chilling with Julia Roberts;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress