Nikolinas

TBT - Mount Fuji
Glad torsdag på er!.
 
Just nu sitter jag och myser med råttis och ska aldeles strax planera min dag. Borde gjort det redan för någon timme sedan, men jag har varit väldigt seg hela morgonen så har helt enkelt inte kommit till skott. Hur som haver så står det ev. jobb och träning på dagens schema, och utöver det vill jag passa på att vara ute så mycket som möjligt. När det är 8 grader och strålande sol i mars så kan man ju inte sitta inomhus och häcka eller hur ;-).
 
Eftersom jag har varit så himla seg denna morgon så orkade jag helt enkelt inte ta någon mysig morgonbild, ja så kan det bli ibland. Så istället bjussar jag på en bild från Japan i höstas som verkligen var en av de bästa resorna 2016!. Hade jag fått bestämma hade jag åkt tillbaka dit typ imorgon, tänk att få uppleva körsbärsblomningen och det härliga vårvädret i det fantastiska landet, himmelriket!. Men jag får tyvärr nöja mig med att titta tillbaka på bilderna sålänge, och det är ju inte så dåligt det heller, jag menar det kunde ju ha varit värre.
 
 
Hoppas ni får en härlig torsdagsmorgon/förmiddag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress