Nikolinas

Summering v. 12
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
 Barhänget igår eftermiddag och sedan det vanliga.
 
Som inte var planerat:
 Ingenting som jag kan komma på nu såhär på rak arm tyvärr. Har i princip bara jobbat och tagit det lugnt hemma, så några soontana äventyr blev tyvärr inte av denna vecka.
 
Och något nytt jag gjorde:
Kanske inte nytt, men något som jag inte har gjort på ett bra tag i alla fall, och det var att jobba på ett ställe som jag inte har jobbat på sedan årsskiftet. Det var lite pirrigt i början, men så himla kul och det känns riktigt bra att vara på banan igen.
 
Ett tips från veckan:
Ha inte helt nya och oanvända skor på dig när du ska jobba på ett jobb där du in princip inte sitter ner någonting på hela arbetspasset. Behöver jag säga att mina fötter höll på att döda mig på vägen hem sedan...
 
Veckans orimliga:
 Samma som punkten under, att jag ÄNTLIGEN fick tag på mina creepers! <3.
 
Veckans otippade:
Att jag ÄNTLIGEN (och då menar jag äntligen!) fick tag på ett par skor som ständigt har varit slutsålda och som jag har varit på jakt efter hur länge som helst!. Vill ni läsa mer om det inlägget eller se bilderna en gång till så kan ni göra det här.
 
Maten jag lagade:
Fullkornspasta med grönsaker, en klyfta vitlök och halloumi, såååå gott!. Har ätit det nästan varje dag denna vecka, så gott är det ;-).
 
Veckans låt:
Låten som jag tipsade om här, och nej jag har inte tröttnat på den än trots att jag har lyssnat på den ett antal gånger per dag den senaste veckan.
 
Veckans känsla:
Glädje!. Livet går uppåt just nu, och att vi dessutom har haft det drömmigaste vädret på länge just denna veckan, har bara adderat till min lycka. Ja jag hoppas verkligen att allting fortsätter åt det här hållet :-).
 
Veckans betyg:
4 av 5, och jag tror inte ens att jag behöver förklara varför, ni kan se det här ovanför!.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress