Nikolinas

Något som påminner om våren
Hur härligt väder har vi inte idag!. Jag blev helt chockad när jag kom utanför porten imorse med råttis, och möttes av en härlig vårvärme som vi inte har haft här på ett bra tag. Så istället för att ta den korta och tråkiga rundan jag brukar ta på morgnarna när det är kallt ute, bestämde jag mig för att ta den lite längre rundan vid mariaberget, som för övrigt alltid är lika uppiggande!. Som jag längtar tills värmen är här på riktigt så att man kan ta en ännu längre promenad med råttis på morgnarna utan att frysa rumpan av sig, verkligen en av de bästa sakerna med våren och sommaren om ni frågar mig!.
 
Bjussar på några bilder här under från promenaden imorse. Råttis sprang runt som en galning överallt och han var betydligt mer energisk idag än vad han har varit på ett tag, så han kanske känner på sig att den roligare årstiden är påväg. Hoppas hoppas!
 
 
 
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till frukost. Kylen ekar tom och trots att jag är hungrig vill jag egentligen inte äta något, ja ni ser ju vilket I-lands dilemma jag har... :-P. Just nu lutar det åt en kopp kaffe och sedan en tidig lunch, men tänkte gå igenom kylen och skåpen en extra gång innan jag bestämmer mig. 
 
Hoppas ni får en härlig onsdag
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress