Nikolinas

Mysig morgon
God morgon och glad torsdag på er!.
 
Tyvärr blir det här ett ganska så kort inlägg då jag strax måste slänga på mig kläderna och springa till jobbet. Men kunde inte springa hemifrån utan att kika in här en snabbis och önska er en fin dag, trots det trista vädret som Stockholm erbjuder idag. Men men, man vet aldrig, det kanske spricker upp framåt lunch så man får möjlighet att njuta av lite sol på lunchrasten, ja man kan ju hoppas i alla fall ;-). 
 
 
Jag har haft världens mysmorgon med lilla råttis och helt ärligt tar det emot litegrann att gå nu för jag skulle lätt kunna ligga och gosa med honom hela förmiddagen. Titta bara på bilden ovan, klart man inte vill lämna det där!. 
 
Hur som, nu måste jag verkligen lägga på ett kol om jag inte ska bli jättesen!. Så jag hoppas ni alla får en härlig torsdag och om ni känner er opeppade på denna dag så kom ihåg att imorgon är det fredag!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress