Nikolinas

Måndagscitat. v 13
Nu är vi inne i vecka 13 och äntligen har våren börjat komma till Stockholm på riktigt!. Förhoppningsvis får vi lika härligt väder som vi hade nu i helgen, och då kan jag garantera att ni kommer att se mig utomhus mestadels, eller ja, de dagarna jag är ledig i alla fall ;-). Dessutom har jag planerat att börja löpträna lite lätt denna vecka, har velat göra det ett längre tag men aldrig kommit till skott, men nu har jag fått ett bra schema som jag ska följa och förhoppningsvis kommer jag kunna springa några kilometer utan att dö innan sommaren är slut!. 
 
Ja förutom det så står jobb, en eventuell lunch på stan någon dag samt en massa träning på schemat för denna vecka, och sedan får vi se om något annat kul smyger sig in innan söndagen har passerat. Jag känner på mig att även denna vecka kommer att bli en bra vecka, så nu kör vi! 
 
// Bilder från Tumblr //
 
Som vanligt bjussar jag på ett måndagscitat för att peppa er som kanske inte är lika positiva som mig inför denna nya vecka. Hoppas ni får en fin måndag!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress