Nikolinas

Måndagscitat. v 12
Hej på er och hoppas att ni har sovit bra!. Jag vakande i vanlig ordning vid 5:30 imorse för att hinna med morgonträningen. Ja det finns inget bättre sätt att starta en vecka på än med morgonträning, man får träffa härliga människor, röra på sig och framförallt, få ett endorfinpåslag som verkligen brukar vara behövligt dessa gråa måndagsmorgnar. Enligt mig känns allting som man sedan gör resterande delen av dagen så mycket lättare och roligare när man har startat med morgonträning, så ett hett tips till er därute som känner er allmänt omotiverade i tillvaron just nu!.
 
 
Självklart bjuder jag i vanlig ordning på ett måndags citat (yes bilderna är tagna från Tumblr). Nu tänkte jag ordna en brakfrukost till mig själv, är verkligen vrålhungrig!.
 
Hoppas ni får en härlig måndag
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress