Nikolinas

Lazy day
Jag börjar detta inlägg med att säga att nej, jag vaknade inte nu. Har faktiskt varit uppe sedan 7 (hahah surprice!:-P) men har degat framför olika serier så har helt enkelt inte orkat ta fram datorn förrän nu!. Men det är ju ändå söndag och jag är ganska säker på att det inte är så många av er som heller som sätter sig framför datorn det första ni gör efter att ha vaknat en söndagsmorgon. So no harm done.
 
Ja hursomhelst ska jag ge mig ut på en promenad med råttis alldeles strax, och trots att det inte är lika soligt idag som det var igår, så är det ändå ganska varmt ute. Så skönt och snart kanske jag till och med kan plocka undan vinterjackorna för den här säsongen, men avvaktar lite innan jag gör det, man vill ju inte plocka undan dem för tidigt. Ja, vilket dilemma, eller hur? ;-).
 
 
Bjussar på en bild från imorse, bilden blev kanske inte den roligaste, men insåg att jag inte hade lagt upp en utsiktsbild på ett tag så det fick det bli!. Tyvärr har jag inte orkat ta mig upp tidigare än, så att jag lyckas fånga soluppgången, men det är planen och förhoppningsvis kommer ni att få se resultatet här inom en snar framtid.
 
Nej nu måste jag gå, råttis tittar på mig med sina stora ögon och med uttrycket: "ska vi gå nu?!" i ansiktet, och då han redan har väntat ganska länge så ska jag inte dra ut på tiden ännu mer. Hoppas ni får en fin dag och kom ihåg att kika in här i eftermiddag för då dyker ännu en veckosummering upp och den vill ni inte missa!.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress