Nikolinas

Humor på en lördag
Den här morgonen kan jag lugnt säga var en otroligt seg lördagsmorgon för min del. Först drog jag mig i sängen i en evighet kändes det som, därefter hasade jag mig upp (om med betoning på hasa) och dukade upp frukost som jag sedan åt i nästan precis 1 timme (?!?), alltså det händer mig aldrig annars. En normal frukosttid för mig brukar vara max 15 minuter och sedan måste jag rusa iväg någonstans, men det var så otroligt skönt att inte behöva stressa med frukosten. Att kuna tugga allt ordentligt, verkligen njuta av kaffet och bara vara, ja det ska jag definitivt se till att göra flera gånger!. Dessutom tror jag att min mage kommer må mycket bättre av det (har tyvärr välfigt ofta problem med magen och försöker helatiden hitta lösningar som passar mig) så det är nästan så att jag  framöver måste räkna in lugnare frukostar i min vardagsrutin just för att må bra, för att ens egna mående går ju ändå först!.
 
Idag tänkte jag passa på att träna vid lunch, och därefter blir det lite dricka på krogen. Är det helg, och dessutom löningshelg, så är det och man måste ju passa på ;- ). Ja, det är ungefär vad jag har planerat idag, väldigt skönt att inte ha för mycket att göra för jag älskar att bara kunna sitta hemma och skrota också, man behöver faktiskt inte vara ute och göra saker för att ha kul :-P.
 
Vad tycker ni om bilden ovanför förövrigt?, visst är den härlig!. Jag kom över den imorse när jag surfade runt lite på olika sidor och var bara tvungen att dela med mig av den, och ja det kanske är lite dålig humor, men det är precis exakt så min humor är, hehe (och jag är definitivt inte den enda). 
 
Men i alla fall, nu ska jag ordna en till kopp kaffe till mig själv och sedan fota en sak som kommer att komma upp här i eftermiddag, så se till att kika in här då. Ja lovar att ni kommer älska det!.
 
Ha en fin lördag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress