Nikolinas

Att lite sol kan ge så mycket
Alltså wow vilken underbar eftermiddag/början på kväll vi har haft här i Stockholm idag. Solen har skinit in genom fönstret hela eftermiddagen och onsdagströttheten som jag skrev om imorse är som bortblåst!, så med andra ord tror jag nu att jag har hittat botemedlet, och det är inget mindre än sol!. Tyvärr blir det ju lite knepigt när man bor i Sverige eftersom halva året brukar bjussa på sol max några gånger i månaden, men det får jag oroa mig över när vintern är på ingång. Just nu känns det verkligen som att våren gömmer sig runt hörnet och ärligt talat kunde det inte kännas bättre!.
 
Så i och med att vi hade detta härliga väder gav jag mig ut på en långpromenad med råttis runt södermälarstrand, som jag har saknat den promenadrundan. Det är få saker som kan mäta sig med vattnets lugnande kluckande, solen som sakta går ner bakom hustaken (men som fortfarande värmer en) och den friska luften. Ja jag är helt euforisk just nu som ni kanske märker, men allting känns bara så himla bra just nu och jag vill verkligen försöka förmedla den känslan till alla er. Hoppas det funkar! ;-).
 
Bjussar på några bilder från promenaden här under, hoppas ni gillar dem. Min personliga favorit är den första, den blev så himla härlig och mysig om ni frågar mig, påminner om sommarkvällarna förra året.
 
 
 
 
 
Nu står middag på schemat, och det lutar mot fullkornspasta med grönsaker och halloumi, mums!. Halloumi är verkligen så himla gott och jag äter det i princip varje dag, hoppas att jag aldrig tröttnar på det för då har jag ett stort problem ;-). 
 
Hoppas ni får en riktigt härlig kväll och kika in här imorgon för mer uppdatering.
emmaaah

fina foton

ha en fin onsdags kväll!! =)

Svar: Tack, och tack detsamma :-D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress