Nikolinas

2017.03.28
[√] - Långpromenad med råttis.
[√] - Gått igenom mailen och ordnat med lite jobb.
[√] - Simmat.
[  ] - Lunch.
 
Ja, detta har jag hitills hunnit med denna morgon/förmiddag, och måste ändå säga att jag är ganska stolt över mig själv. Klockan är bara 11 och jag har redan hunnit med en hel del!, så skönt för jag hade vekligen inte haft lust att ligga lika däckad idag som jag gjorde igår. Jag fick förmodligen bara i mig något konstigt igår, och det är ingenting lite sömn inte kan ordna ;-).
 
Hur har eran dag varit än sålänge?
 
 
 
Nu tänkte jag sikta in mig på att bocka av den sista punkten på ovanstående lista, lunch. Är verkligen vrålhungrig och frukosten känns som att det var flera dygn sedan jag åt..., ja det är nog så det blir när man håller igång ordentligt på dagarna. 
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress